selamat datang ke blog teha

Monday, April 30, 2012

Hello blogger . rindunyaa nak tulis blog . da berhabuk + bersawang da , mintak tolong kawan blogger bersihkan sikit . kasi tiup . fuhh !! thanks :* haa hari nie aku nak berstory pasal semalam 29/4/2012 . ta sempat nak story semalam , penat gile -,- . so hari nie lahh aku story . hmm sumpahh semalam hari PAAALINGG PAAALINGG BAHAGIAAA !!! rase macam nak undur mase je . OHH TIDAKK !! nak tau ta nape ? mesti lahh nak kan :P . haa meh sini aku cite , duduk diam-diam ea .. semalam aku bff aku fatin , yana and laila dapat keluar dengan admire kitaorang . nama dia WAWAN PRINYANTO . yes ! dia memang orang indonesia but he look so cute maa . lirikan mata dia plus bulu mata yang lentik and senyuman dia membuatkan aku cair yang teramat . OHH GOD !! kitaorang jalan-jalan dekat UITM then pegi DANGA BAY . sumpahh happy gile dengan dorang . nak tengok lahh muke-muke happy kitaorang ? aku tau mesti korang nak kan .. :P 




palingg suka gambar nie !! #abaikan muka aku -00-



comell nyaa muka dia <3

happy kan ?? baju hijau tu lahh admire kitaorang , WAWAN PRIYANTO ! semalam hari last diaorang dekat johor . hari nie diaorang da balek ke tanah air diaorang . sumpah sedihh gile !! nangis woo aku .. nie semua gara yana aku nangis !! sebelum tu dia ada bagi kitaornag hadiah . aku dapat topi and gambar dia . yana dapat frime and gambar . laila dapat duit dari indonesia and gambar . fatin dapat gambar jee . siann diaa :P .. nak tengok ta hadiah nyee , ta nak tengok pun aku tetap nak tunjuk :P 







hari bahagia nie berakhir dengan tangisan aku and yana . sumpahh sedih gile . terase kehilangan sangat !! nie lahh gambar saat-saat terakhir kitaorang :'(

 nampak ta air mata aku jatuh  




akan aku kenang kamu dalam doa ku :') . saat yang ta akan di lupa kan . KALAU ADA SUMBER DI PADI , BOLEH AKU TUMPANG MANDI , KALAU ADA UMUR YANG PANJANG , BOLEH KITA JUMPA LAGI . kata-kata penuh makna <3 <3 


No comments:

Post a Comment