selamat datang ke blog teha

Thursday, November 10, 2011

hang with classmate 4PD1 :)


hey hey . 
aku nak stroymory nie . 
tadi petang aku pergi skudai prade for celebrate jamuan kelas . khas untuk 4pd1 je :)
gempak habis seyhh . sume happy je .
1st sampai jejak pi tandas , normal lahh girlkan :P
then pi KFC duduk duduk snap snap makan makan snap snap lagi hehe . #kami gila lensa 
siap makan pi naik atas for main bowlingg . 
but sebelum tu aku pi jalan jalan teman membe beli cincin .
time at bowlingg paling best ! sume gile !! 
yang paling memalukan aku JATUH time baling bola tu ! ohh tidak . malu sungguh ^^
yang lain sume happy ketawakan aku . grr ~
then main gitar nyanyi ramai ramai . terbaik !! 
time sume nak balik . alahai touch sungguh hati aku nak lepaskan hari yang bahgia T.T
hope yaer 2012 kami sume satu class !! 
4 PERDAGANGAN 1 THE BEST !!! MUAH MUAH LAHH .

No comments:

Post a Comment