selamat datang ke blog teha

Sunday, August 7, 2011

photoscape :)


assalammualaikum :)
thanks kepada sesiapa yg sudi membaca blog aku <3
hari nie aku nk story pasal photoscape . tempat for edit-2 pic
 1st aku download photoscape nie , memey aku ta reti guna .
aku main tekan-2 je . tah ap jd aku pun ta tau . haha 
last-2 aku da fedup , aku ta pakai photoscape . aku pakai photobucket .
tetebe hati aku tegerak nk cube photoscape nie :)
1st pic yg aku edit kt photoscape ialah window . 
nk ngok ta pic yg 1st aku edit . haha 
ta lawa kan ? . haha . normal la . baru jinak-2 nan photoscape nie .
yg bawah nie pic ke2 aku edit 
yg nie aku agak suka la cause menjadi . hehe 
pic yg bawah nie pulak pic yg seterusnye aku edit :)
dan ini yg terakhir n yg aku suka sangat-2 !! 
hee . walau ta cantik , p bg aku oke la cause baru stady kt photoscape nie :)
aku akan biase kan diri aku nan photoscape nie . 
nie je entry aku tok kali nie <3
so BUBYE~

No comments:

Post a Comment