selamat datang ke blog teha

Tuesday, August 2, 2011

berbuka di tempat kerja mama :)


halu guys :)
hari nie sudah hari ke 2 kita berpuasa .
hari pertama aku puasa , aku hampir-2 lupa nk niat , but naseb baik aku sempat tok niat . haha fuhh lega~
hari ke 2 puasa pula memang best cause kami sefamly berbuka di tempat keja mama aku . di tistle hotel :)
wah-2 sgt best maa .
makanan sume baik punya .
senak perot aku makan makanan hotel tu .
banyak ... macam-2 aku makan . 
but sebelum tu aku nk story .
1st-2 aku jejak hotel tu . fulamak !!! ramai gile pakwe hensem !!
ta terkawal nafsu mata aku nie . haha 
then ad satu mamat nie . memang hensem ta terkata bule senyum kt aku !!
walao weyy !! cair aku , bagai nk pengsan aku d buat nye . haha 
then ad sorang lagi mamat hensem nie membe mama aku .
dia senyum then dia tegur aku .
dia tanya aku form bape sume . 
yg aku suke gile nie bule dia main-2 mintak numb aku . walao !! naseb baik aku ta bg . haha 
sumpah memey best !! love u mama cause sudah ajak kami sefamly makan di tistle hotel :)

No comments:

Post a Comment