selamat datang ke blog teha

Monday, June 20, 2011

BATIK PELANGI :)

hari nie agak panas n agak letih laa badan nie cause aku puasa .
hmm sekarang aku bukan nk cite pasal panas ke letih or whatever laa .
aku nk cite pasal title blog aku nie BATIK PELANGI :) .
haa nie cite nye , tadi kt sekolah time pendidikan seni , cikgu aku suruh buat batik pelangi pakai tisu .
1st time dengar memang pelik laa cause kt tisu ea buat .
pelik pelik jea . haha
mula mula nk buat , punya laa excited , tapi ramai sangat yang jakun
berebut rebut , so aku bagi jea laa dorang buat dulu .
lepas tu aku nan membe aku pun buat laa .
then daa buat buat semua , siap laa .
haa nk tengok ta hasil nye . nie hasil kerja aku , fatin nursyairah n jian hong
tadaaaa----->
haa nie haa hasil kerja kitaorang . haha . cantik ta ? cantik an an an ?
haha *perasan pulak .


p\s:sila tekan like jika suka . thanks :)


1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete